Little Puteri ~ Pembekal Perabot Tadika, Taska & Pra Sekolah.

Klik Sini >> Perabot Tadika & Taska Terkini 2017 .

Penghantaran dibuat hanya ke Kuala Lumpur, Selangor & Sekitarnya sahaja dengan minimum order RM1,000. Klik Sini untuk maklumat lanjut.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Products of Little Puteri meets the requirements of

International Safety Standard;

1. Made from quality material

2. Using non-toxic paint

3. Not result in skin allergies

4. Latest design and safe to use

5. Durable and easy to clean

---------------------------------------------------------------------------------------------

Monday, January 30

Alternatif Merawat Kanser/ Cancer

APRICON adalah produk makanan kesihatan anti-kanser. APRICON mengandungi 100 peratus aprikot kernel yang dikisar halus setelah menjalani proses sinaran UV yang kaya dengan Vitamin B17, atau dikenali juga sebagai amygdalin atau Laetrile yang mampu membunuh sel-sel kanser dan merawat pesakit kanser yang kronik.

Vitamin B17 atau Laetrile juga mampu meningkatkan sistem imunisasi dan daya ketahanan tubuh badan serta mampu meningkatkan kecerdasan dan tahap kesihatan seseorang individu. Komponen Vitamin B17 atau Amgdalin yang terdapat dalam APRICON ini berfungsi sebagai agen kimoterapi semulajadi yang mampu melawan kanser secara efektif .

Berdasarkan kajian saintifik dan ujian klinikal yang dilaksanakan, B17 atau amgdalin yang terdapat dalam APRICON mampu merawat dan memulih masalah sistem metabolik dan menstabilkan sistem tubuh badan yang berfungsi secara tidak normal.

No comments:

Post a Comment